Hej derude.
Hvordan monterer jeg en fyrretræsbordplade her?
Mål: 230bred, 70 dyb og tykkelsen på pladen er 27mm
Har købt og tilskåret “lægter” til siderne af ca 22mms bredde og har tænkt mig at understøtte hele vejen rundt.
Vi bor i et hus fra 2017 og det er som jeg kan se dobbeltgipsvæg, men dog ikke verdens tykkestes vægge, derfor min tvivl.
Skal jeg bruge bordbærere og kan jeg undgå bordben?
Det er et arbejdsbord til hjemmearbejde + krea :-)
Nogle gode råd derude?
De bedste hilsner
Maria
Hej derude. Hvordan monterer jeg en...
Vis hele indlægget