HJÆÆLP, utæt tag.

Hjælp!
Hej, har opdaget, at der er en utæthed i vores tag - jeg har på ingen måde forstået omfanget ift. hvor meget der er "sivet" ned
kunne se vand på toppen af køkkenskabene - og det er vist løbet ned inde bag skabene. 

har været på loftet, der er ret svært tilgængeligt, men kan se at der ja, er et område som helt sikkert har 1-2 utætheder. 

det ligner blandt andet at en af skruerne der holder tagplaner (bølge) ser ud til at være gået løs på en eller anden måde. det passer meget godt med at det er der hvor der ligger en stige i forhold til adgang til skorsten - frygter det er skorstensfejeren der har forårsaget det, jeg kan desværre ikke prale af at jeg har været deroppe for nylig... 

vi har boet her i 14 mdr ca., virkelig ikke godt, da jeg ikke forstår skaden og heller ikke eventuel dækning. det hører med til historien at det på ingen måde er et nyt tag (ifølge tilstandsrapport for 1,5 år siden var der en tidshorisont på 5 år mener jeg, inden skift anbefales). 

pt. forsøger jeg lige at afvente mere regnvej og så skal jeg op og se, hvor der kommer vand ned fra og have lagt nogle baljer eller sådan under. andet jeg kan gøre ? 

inden jeg naturligvis skal have en ud og se på det ASAP.. 

kæmpe øv



0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis