Må jeg sætte to stikdåser i et dobbeltstik? alexdk44 9 20-04-2023 10:09 Altså så først sætte dobbeltstikket i væggens stikkontakt og så to stikdåser ind i dobbeltstikket? Altså så først sætte dobbeltstikket i væggens... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Piskeris 342 21-04-2023 10:51 @Alexdk du kan sagtens lave min løsning, forgrening af dobbeltspil/stikdåser efter hinanden er ikke i sig selv problematisk.Ved en enkelt gaming computer som støste belastning, kan man have en meget lang kæde af stikdåser. Man skal selvfølgelig have den samlede belastning i mente og spændingsfaldet bliver på et eller andet tidspunkt problematisk.Jeg er ret imponeret over at vi nåede frem til 3 forskellige plausible fortolkninger af dit indlæg😁
Jens J. 890 3500 21-04-2023 11:16 Det er jo sådan at hvis man vil have et godt og brugbart svar, er det vigtigt at stille spørgsmålet præcist og detaljeret. Hilsen Jens J."Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
S. Fabrin 19658 4400 21-04-2023 13:03 Jens J. skrev den 21-04-2023 11:16:19Det er jo sådan at hvis man vil have et godt og brugbart svar, er det vigtigt at stille spørgsmålet præcist og detaljeret. Du har fuldstændig ret. Når der bliver skrevet stikkontakt, mener jeg noget helt bestemt, selvom der menes afbryder. I de fleste tilfælde kan der ud fra resten af teksten gættes, at der menes afbryder. Det er sprogforbistringen, der udover manglende oplysninger, der gør det svært at give relevante oplysninger. Efterhånden som oplysningerne kommer frem, kan det medføre, at svarene ændrer sig, fordi grundlaget ændrer sig. Et eksempel er et spørgsmål om jordforbindelse af kabelskabe, hvor spørgsmålet efterhånden udvikler sig til, at jeg ud fra praktisk erfaring ville løse opgaven helt anderledes. Det skal tilføjes, at den, der der har stillet spørgsmålet, selvfølgelig er fuldstændig frit stillet med hensyn til at bruge de givne svar. Det gælder selvfølgelig i alle tilfælde. fase
alexdk44 Trådstarter 9 21-04-2023 15:09 Piskeris skrev den 21-04-2023 10:51:38@Alexdk du kan sagtens lave min løsning, forgrening af dobbeltspil/stikdåser efter hinanden er ikke i sig selv problematisk.Ved en enkelt gaming computer som støste belastning, kan man have en meget lang kæde af stikdåser. Man skal selvfølgelig have den samlede belastning i mente og spændingsfaldet bliver på et eller andet tidspunkt problematisk.Jeg er ret imponeret over at vi nåede frem til 3 forskellige plausible fortolkninger af dit indlæg😁 Mange tak ❤️Ja jeg overvejede også om det ville ende sådan. Vidste ikke helt hvordan det skulle formuleres 😂😅