Må jeg sætte to stikdåser i et dobbeltstik?

Altså så først sætte dobbeltstikket i væggens stikkontakt og så to stikdåser ind i dobbeltstikket? 
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det må du godt, men du skal køben den type der ikke fylder så meget, så der er plads til de kan sidde "ryg mod ryg".

Vi prøver igen, i morgen --
Det kan ikke lade sig gøre at sætte to dobbeltstik ryg mod ryg,  og du kan heller ikke sætte stikproper i.

fase
Piskeris skrev den 20-04-2023 12:57:39

Det kan du sagtens, bare du har nogle gode flade stikpropper. Ellers kan du finde nogle med plads til de store stikpropper.

Du viser lige et billede af opstillingen med stikpropper i     .

fase
@Fabrin hvad?  Tænker du taler om noget andet, men vedhæftede er hvad jeg læser trådstarter ønsker.
Annonce
Piskeris skrev den 20-04-2023 14:03:38

@Fabrin hvad?  Tænker du taler om noget andet, men vedhæftede er hvad jeg læser trådstarter ønsker.

Der er plads til to stik i dobbeltstikket. Så det burde næsten være muligt at sætte den opstilling, du viser, til. Den har jeg set udvidet til næsten en hel installation. Det kan absolut ikke anbefales. Jeg har forstået spørgsmålet som der kunne tilsluttes to dobbeltstik oven i hinanden.

fase
Jeg forstod spørgsmålet om denne opstilling var mulig, her dog kun med et dobbeltstik, men der er fint plads til et mere.

Vi prøver igen, i morgen --
Piskeris skrev den 20-04-2023 14:03:38

Det er dette jeg mente ja 😂 det sjovt folk har forstået det så forskelligt hahaha. Men kan man det her? Og så med den ene stikdåse der trækker en gamer pc? 

Mener du det som Piskeris viser eller hvad mener du? Sprogforbistringen opstår tit fordi tingene bliver kaldt noget forskelligt. Du mener så ikke to dobbeltstik sat i hinanden. Sæt du bare din gamer PC til.

fase
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis