Jeg har et kar som har været brugt til havebassin, har fået lidt skader hen over vinteren.
Problemet er jeg ikke ved om jeg skal bruge 2 komponent spartel, beton cement eller en stærk spartelmasse til udendørs brug. Karet vil jeg male med sokkelmaling når reparationen er udført.
Er der nogle kloge hoveder som kan give et godt råd.
Jeg har et kar som har været brugt til havebassin...
Vis hele indlægget