Vand gennem loftet under tagterrasse

Hej

Min moster har et problem i hendes hus huset er i skal vi kalde det ældre dato opført i følge bbr 1886 der er senere lavet en tilbygning bed en tagterrasse og nedenunder opbevaringsrum. 

Problemet er der kommer vand ind gennem loftet to steder jeg løste det der kom ind mellem husmur og tilbygning da gulvet på tagterrassen hældte ind mod husmuren og ikke mod afløbet det andet sted er på den anden side men kun når vinden kommer fra nord og det regner har hun et mindre vandfald.

Nogle i ideer hvad jeg skal kigge efter jeg ved godt at vand næsten altid finder en vej og der hvor det kommer ind ikke betyder at behøver stamme lige overfor.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds.
Det kommer jo noget an på konstruktionen. Så lidt flere oplysninger og et billede ville hjælpe meget.
Er der en mur så skal du se efter fuger og evt. top dækning på denne. Er det tagpap så kan det være sluppet ved kanten eller direkte revnet. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det så sådan ud da jeg to loft brædderne af det er støbt beton med armeret jern. Det første billede er det til venstre for døren vandet kommer ind det blev lavet i 1930 siger min moster 
ok det ser jo fint ud, men det var nu mere konstruktionen oven over. Altså tagterrassen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis