Lime revnet plade sammen

Kiddi
Kiddi
51 5000
Hej
Jeg har denne havedør, som efter vinden har fået en rimelig stor revne på den yderste plade. 

Er det noget man kan fikse uden at skulle tage døren af og skifte den ene plade.. hvis det overhoved er muligt?

Hej Jeg har denne havedør, som efter vinden har... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Gregeren
Gregeren
4925 2830
En billig rundsav fås til samme pris som en billig overfræser, i Harald eller fix.
Det er en håndholdt én af slagsen, en bordrundsav behøver det jo ikke at være.

Så kan du også bruge den til at save brædder til i længde osv, samt andre steder rundt på huset. 

Elektronikteknikeren
Superdiy
Superdiy
524 4200
JohnLarsen skrev den 06-03-2023 14:43:08

Kiddi skrev den 06-03-2023 12:59:31

Nu har jeg ikke en rundsav og økonomisk heller ikke har råd til en sådan en - så jeg prøver at se om jeg kan finde en billig overfræser et eller andet sted.

Ifølge Bygma er profilen fuldstændigt udgået - hvilket sætter mig lidt i et dillema, da alt udendørs er beklædt med disse brædder.

Jeg gentager at du kan lime to x krydsfiner, med passende tykkelse, let forskudt, sammen og overfladebehandle dem som du lyster.

Det vil være langt det letteste, og sikkert også det billigste.

Prisen på en krydsfinerplade er bare så høj det er lige så billigt at købe en ny bordrundsav og et bræt. Så får man også samme struktur som resten af døren.

Selvbygger med stort S. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også