Keramisk kogeplade er låst på L

Hjælp... Mine keramiske kogeplader er blevet låst på L. Jeg formoder det er børnesikring?.. hvordan det lykkedes mig ved jeg ikke, og jeg ved heller ikke hvordan jeg skal låse det OP ( har ingen instruktion) 😶 der er ikke navn på producenten men står et lille K i øverste højre hjørne. ( Måske scanomatic?)Der er kun piletast til hver plade, og en i midten til at skrue ned, samt en  lille timer indikator og tænd og sluk. Har googlet men det lykkes mig ikke at finde en plade der er helt identisk. Er der nogen der har en ide om hvad jeg gør?
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 Et bud kunne være  https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/213576/s/point-kogeplad-laast

fase
Desværre er der ingen nøgle indikator ...kun de pile ud for pladerne samt den i midten til at sænke temperaturen....og så en tænd/sluk
Har du prøvet at tage strømmen til kogepladen på gruppe afbryderen i 5 min?
Så kan du prøve at holde på 2 "knapper" samtidig i 5 sec. Det kunne være først 1 af pilene og så tænde i 5 sec. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce
Det er som ev skriver ofte 2 knapper der skal holdes nede i nogle sekunder. Prøv lidt kombinationer. Du ødelægger ikke noget ved at prøve.

Elektronikteknikeren

Mini Me skrev den 12-02-2023 03:00:15

Har du prøvet at tage strømmen til kogepladen på gruppe afbryderen i 5 min?

Ja, den starter bare op som låst igen efter desværre 

Kan du komme nedenunder kogepladen og kigge efter en producent og modelnavn? Jeg har samme mærke i højre hjørne af min kogeplade, og den er fra Ikea. Det kunne være et godt sted at starte med at lede.
Det ligner en Witt kogeplade. Jeg har indsat et billede fra vores vejledning, måske det virker for dig?

Med venlig hilsen

Anders

Hej med jer,
Står i samme problem med en låst Witt kogeplade helt magen til den her i tråden.
Hvad var løsningen til at låse op ?

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis