Hej herinde
vores eksterne motor til vores eico emhætte er lige stoppet med at virke. Selve emhætten er ny og fejler ikke noget (har været fejlsøgt på garantien), og nu turen så kommet til motoren som sidder på liftet.
Den er omkring 10 år gammel er vist produceret af Eico (motore remoto 1000) og stoppede pludselig med at virke. En ny koster +4000kr. (eico AMT 10-2 skulle vist være den der passer med min eico emhætte Aida 6 sm link - ifølge EICO) og inden jeg køber en ny, vil jeg høre jer om nogen af jer har erfaringer mht. om en sådan ekstern motor nemt kan repareres eller det ikke kan betale sig? Jeg har ikke særlig mange ledetrå at give af lige nu, udover et billede af selve motoren og mærket. Der er ikke åbnet for skjoldet endnu, da jeg først ville høre jer jeres ad.
Stikkontakten på loftet er testet og virker :)
Men kan det være et leje, eller kan den være rustet eller andet man skal kigge efter? håber lidt på at det fx kunne være en billig og nem reservedel...
Alle gode råd modtages med stor tak :=)
DBH Nazim
MVH Nazim