Hej. Vi er ved at købe et hus hvor vi gerne vil have væltet væggen mellem køkken-alrum og stuen, sådan det er et stort rum. Som jeg forstår tegningerne, ( har vedhæftet fil ) så er den ikke bærende, men derfor kan den vel godt være stabiliserende?
23357938 (weblager.dk)