Jeg bor på en gård med eget vandværk. For nogen dage siden måtte jeg stoppe vandvæket grundet et sprunget rør. Da jeg starter systemet op igen er der noget skidt/rust i vandet, der tilstopper vandttilførslen til toilettet, jeg renser den lille si ved indgangen, men det er ikke nok. Der løber bare ikke vand ud i cisternen...Hvordan hulen får jeg renset det ud, det er et tudsegammelt wc, vistnok Ifø. Jeg sender billede i kommentaren om lidt.
Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.
Jeg bor på en gård med eget vandværk. For nogen...
Vis hele indlægget