Jeg bor på en gård med eget vandværk. For nogen dage siden måtte jeg stoppe vandvæket grundet et sprunget rør. Da jeg starter systemet op igen er der noget skidt/rust i vandet, der tilstopper vandttilførslen til toilettet, jeg renser den lille si ved indgangen, men det er ikke nok. Der løber bare ikke vand ud i cisternen...Hvordan hulen får jeg renset det ud, det er et tudsegammelt wc, vistnok Ifø. Jeg sender billede i kommentaren om lidt.
Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.