Fastnet telefon, skratter og er lav i lyden

Hej
Ved min mor, der er problem med hendes fastnet telefon, den skratter og er meget lav i lyden (den er skruet helt op) jeg troede umiddelbart det var fordi der var blevet byttet om på de 2 poler et sted og det gik ud over resten. Hun har 4 klassik telefonudtag (3 ben) og 4 telefoner. Der kommer boksen fra Stofa ind i kælderen hvor der går kabel til internet og telefon samt RJ11 stik til telefon der løber den op på loftet hvor lederne er forbundet til de gamle ledninger der går ned til udtagene. Jeg havde en netværktester til RJ45 der også kunne tage RJ11, der forbandt jeg senderen til kablet ved boksen og modtageren ved hjælp af RJ11 kabel til adapteren med hun RJ11 og han Klassik 3 benet telefonstik jeg var rundt ved de 4 stik og som der kan ses i denne video https://youtube.com/shorts/6TyyFBpveSQ?feature=share 
er signalet ikke byttet om den sender på 3 og 4 i rigtig rækkefølge

J.A.
Det løser vi....
Hej Ved min mor, der er problem med hendes fastnet... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen
Når jeg kobler telefonen til der er lyden lav.

Stuen og på kontoret Skratter samt meget og lav i lyden
Køkken og Kælder de er meget lav i lyden og lidt støj på men slet ikke den samme skratten.

Så ledningerne til kontor og stue skal jeg vel skiftes for og komme af med skratten?
Det med den lave lyd forstår jeg ikke, kan det have noget med afstanden og gøre ? (jeg tænker fiberboksen sider i kælderen og ledningerne går på loftet hvor de bliver samlet og delt ud)

Gode ideer modtages gerne.

J.A.
Det løser vi....
Jeg har oplevet samme problem og årsagen var at det gamle TDC jordkabel stadig var forbundet til installationen.

Check det først

Den dag man ikke lærer noget nyt er en dårlig dag.
Jeg skiftede fra stofa til WAOO og havde samme problem.
Årsagen var at det gamle TDC jordkabel ikke var fysik frakoblet installationen.
Jeg koblede kablet fra I første stik og vupti. Ingen støj og klart signal i alle telefoner.

Man skulle tro at Yousee frakoblet gammelt udstyr når man siger abonnementet op, men det lader ikke til at være tilfældet.

Den dag man ikke lærer noget nyt er en dårlig dag.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis