Hej,
Jeg har læst lidt her på forummet omkring muligheden for at bruge Rockwool terrænbatt som vindspærre ved tagfoden. Jeg er dog lidt usikker på, hvordan denne bedst muligt fastgøres?
I nogle af de tidligere indlæg kan jeg se at folk har skrevet at de vil skumme den fast fra indersiden… Er dette stadigvæk den rette metode? -Troede at bruge skum var fy-fy at bruge.
Som i kan se af foto har jeg fjernet en gammel skunk i forbindelse med ny gulvbelægning - og lidt vejledning til hvordan jeg rigtig får isoleret op fra tagfod indtil gipsplader starter (loft til kip), vil være skønt :-)