Hej,
Jeg oplever, at mine vinduesrammer indvendigt er 14-15 grader i toppen og bunden, mens siderne er 18-19 grader.
Er det en helt normal forskel - eller er der noget galt? Hvad bør jeg evt. undersøge? Skal der skiftes isolering og fuger, eller?
Hus og vinduer (Rationel) er fra 2004.
Hej, Jeg oplever, at mine vinduesrammer...
Vis hele indlægget