Hej,
Jeg oplever, at mine vinduesrammer indvendigt er 14-15 grader i toppen og bunden, mens siderne er 18-19 grader.
Er det en helt normal forskel - eller er der noget galt? Hvad bør jeg evt. undersøge? Skal der skiftes isolering og fuger, eller?
Hus og vinduer (Rationel) er fra 2004.