Hej! Jeg skal lave et dybt hul med en hulsav. Men på et tidspunkt kan jeg ikke komme dybere, fordi boremaskinen rammer væggen. Hvad er løsningen? Bruger man en hulsav-holder, hvor det første stykke er længere, eller hvad gør man?
Tak :)
Hej! Jeg skal lave et dybt hul med en hulsav. Men...
Vis hele indlægget