Hej derude. Jeg har været så uheldig at bore ind i et kabel og har været nødt til at få det ordnet at en elektriker. Sagen er den, at jeg nu har et kæmpe hul i min væg 😅.
Der er tale om en beton væg.
Hullet er ca:
Bredde=4cm
Højde=16cm
Dybde=7cm
Ville jeg kune bruge Fischer reparationsmørtel til at lave det?
Er det noget jeg ville kunne fikse selv?
Hej derude. Jeg har været så uheldig at bore ind i...
Vis hele indlægget