Hej derude. Jeg har været så uheldig at bore ind i et kabel og har været nødt til at få det ordnet at en elektriker. Sagen er den, at jeg nu har et kæmpe hul i min væg 😅.
Der er tale om en beton væg.
Hullet er ca:
Bredde=4cm
Højde=16cm
Dybde=7cm
Ville jeg kune bruge Fischer reparationsmørtel til at lave det?
Er det noget jeg ville kunne fikse selv?