Valliant gasfyr taber tryk/vand

Har et 3 år gammelt gasfyr som er begyndt at tabe tryk/vand vil høre om der er nogen metode til at udelukke brud på vandrør,,før man begynder at få foretaget en dyr trykmåling, det ville være rart at udelukke det så man kan havde fokus på selve anlæget,det hjælper vel ikke og lukke for vandet til radiatorene.

mvh.Vægter
Har et 3 år gammelt gasfyr som er begyndt at tabe... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på LDS Bent J.
Prøv at lukke for dit brugsvand ved vandmåleren. Hvis det er sikkerhedsventilen til varmtvandsbeholderen der ikke lukker tæt, vil den så stoppe med at dryppe, såfremt varmtvandsbeholderen ikke samtidig opvarmes. Så skal sikkerhedsventilen skiftes.

Søren O
Tak Søren.
Nu sidder der faktisk 2 sikkerheds ventiler, en ved siden af cirkulationspumpen og en fra varmtvandsbeholderen. Jeg har kortvarigt blændet pumpen af ved cirkulationspumpen, og problemet blev løst, jeg tænker at 
Det viste sig desværre at være læg på rørene ,gulvet i badeværelse og i bryggers , men det blev da heldigvid dækket af forsikringen.
Hej vægter. Har du fået svaret på din gasfyr der jeg har sammen problem med min gasfyr. Jeg har kontakt med OK teknisk men de kun ikke heller ikke finde fejl. Yes. Ja har brug for hjælpe hvis du har fundet løsning . Mange tak på forhånd
ltn skrev den 03-03-2025 19:57:37

Hej vægter. Jeg vil gerne høre om, du Har fået styret på din gasfyr. der jeg har samme problem med min vaillant gasfyr. Jeg har kontakt med OK teknik men de kun ikke heller ikke finde fejl. Yes. Ja har brug for hjælpe hvis du har fundet løsning . Mange tak på forhånd

ltn Velkommen på lds
Han har jo lige skrevet at der var læk på rørene i gulvet, så hos ham var det ikke fyret det var galt med. 
Men der er flere råd i tråden som du kan bruge til  fejlsøgning

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis