Fordeling af sæbe i opvaskemaskine

I min opvaskemaskine ryger opvasketabsen ned i min bestikkurv, når den bliver frigivet fra sæbeskuffen under programmet. Tabsen bliver opløst fint, men tænker på om sæben bliver fordelt ordentlig rundt i maskinen, under programmet når den ryger derned? Umiddelbart virker tingene til at blive okay rene. Synes bare at jeg havde læst et sted at sæben ikke bliver fordelt ordentlig rundt, når den ender i kurven. 
I min opvaskemaskine ryger opvasketabsen ned i min... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 31-12-2022 10:27:26

Ja, det er normalt. Jeg har godt nok lagt mærke til ar der forekommer ligesom nogle gurglelyde, men det har det gjort i seks år, og for det meste vasker jeg op om natten eller når jeg ikke er hjemme. Så hører jeg det ikke. Pumpen arbejder ikke hårdere.

 Ja lige præcis. Gurglelyde er en meget god måde at beskrive det på. Tænker det må ha noget med programmet at gøre. Synes jeg havde læst et sted at pumpen ikke arbejder med ligeså høj hastighed i silence programmet, så kan være at det er derfor. 

Der er lige kommet en artikel fra Bolius: bolius.dk/kan-du-smide-opvasketabs...... (brug søg funktionen hos Bolius.
De skriver at der er en grund til at der er sæbeskuffe.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis