Indstilling af effektforbruget af ovn? Line1986 34 8620 29-10-2022 12:50 Hva betyder det og skal det ændres? Hva betyder det og skal det ændres?... Vis hele indlægget 15 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
PRW 86 29-10-2022 19:27 Discrusio skrev den 29-10-2022 19:14:20PRW skrev den 29-10-2022 19:03:14Har selv 3x16A på mit komfur, 3x16A på opvaskermaskinen og så 1x13A til lys og køleskab. Hvad dælen er det for en opvaskemaskine du har, der bruger 3x16A? Haha håber sgu heller ikke den suger dem mængde strøm :) Sådan er det bare lavet i tidernes morgen (år 2000)
Line1986 Trådstarter 34 8620 29-10-2022 21:04 Nej kogepladerne virkede ikke da jeg slukkede Gruppen “kogeplader”.. Men forstår stadig ikke om jeg skal pille ved effektforbruget på ovnen? Og er der så noget på min eltavle der ska skiftes ud? Har ikke oplevet den slår fra eller varmer langsomt .. har haft en anden indbygningsovn sat til samme sted før jeg fik den nye .. vi flyttede ind for 4 måneder siden
S. Fabrin 19658 4400 29-10-2022 22:18 Du behøver ikke ændre effektforbruget på ovnen. Den bruger selv ved laveste effekt så tæt på sikringens mærkestrøm, at der faktisk ikke plads til yderligere forbrug. Du bør få lavet en stikkontakt, som forsynes fra det sted, hvor komfuret/kogepladen får sin strøm. Så er ovnen sikret med 16A og kan køre med fuld last. Der skal ikke laves noget om i eltavlen. fase
Line1986 Trådstarter 34 8620 30-10-2022 07:39 S. Fabrin skrev den 29-10-2022 22:18:13Du behøver ikke ændre effektforbruget på ovnen. Den bruger selv ved laveste effekt så tæt på sikringens mærkestrøm, at der faktisk ikke plads til yderligere forbrug. Du bør få lavet en stikkontakt, som forsynes fra det sted, hvor komfuret/kogepladen får sin strøm. Så er ovnen sikret med 16A og kan køre med fuld last. Der skal ikke laves noget om i eltavlen. Tak for svar. Det vil jeg kigge på. Det er ikke farligt som det køre nu vel? Andet end at man risikere det slår fra?
S. Fabrin 19658 4400 30-10-2022 07:50 Nej, det er ikke farligt, men du risikerer at sikringen kobler ud, og du er afskåret fra at bruge andet på samme gruppe mens ovnen kører. fase