Bordopvaskemaskine lækker

Min bordopvaskemaskine har nu ca kørt hveranden dag siden februar. Og nu lækker den altså sæbevand underneden maskinen og ikke ud af døren.
Er der nogen der ved om garantien dækker den slags, eller om der er nogen man selv kan gøre?
Slanger ser umiddelbart ok ud. Når jeg skruer beslaget af i bunden synes jeg det ligner vandet kommer fra Venstre forreste side hvor der også sidder en slags fyldt vandbeholder.

På forhånd tak,

Ditte
Min bordopvaskemaskine har nu ca kørt hveranden... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Pas på ikke at skille den for meget. Kan sælger se at du har gjort mere end anvende den kan han afvise garantireparationer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har talt med Harald Nyborg som vil give mig pengene tilbage.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis