Min bordopvaskemaskine har nu ca kørt hveranden dag siden februar. Og nu lækker den altså sæbevand underneden maskinen og ikke ud af døren.
Er der nogen der ved om garantien dækker den slags, eller om der er nogen man selv kan gøre?
Slanger ser umiddelbart ok ud. Når jeg skruer beslaget af i bunden synes jeg det ligner vandet kommer fra Venstre forreste side hvor der også sidder en slags fyldt vandbeholder.
På forhånd tak,
Ditte