Toilet lugter

Hej alle 👋

Jeg har lige monteret et væghængt toilet, mit problem er så at det lugter fra toilettet af, af kloak lugt.
Mit spørgsmål er så er det toilettet det gal med? Har testet gummi pakningen fra afgangsrør og den fejler ikke noget ?

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh Mureren 
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er der vand i vandlåsen 
både i toilet , gulvafløb g vask
Hvis der er vand i vandlåsen (og det ikke er manglende rengøring) er der kun de 2 gummipakninger og kloaktilslutningen tilbage.

Er du sikker på det hele er skubbet ordentligt sammen?

Selvbygger med stort S. 
Vil næsten sige 100 procent sikker, fordi når jeg har den prop på jeg har haft i inden toilettet kom op så lugter det ikke nogen steder, det kun når toilettet kommer på 
Gad vist om der er nok vand i toilettets vandlås?
Stik næsen ned i toiletkummen. Så bør du kunne lugte om det den vej lugten kommer op.
Er cisterne m.v. inddækket, eller kan du stadig komme til at gøre ting omkring afløbstilslutningen?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Annonce
Jeg tror også at det er en utæthed mellem toilet og rør. Der skal blot være en ganske lille utæthed før end det lugter.
Ku det hjælpe og fuge muffen der slutter om toilettet og afgang ?
Lugten kommer op fra toilettet 
Du skriver at lugten kommer op fra toilettet  !!! dvs den kommer fra indersiden af dit afgangsrør - derfor vil det sgu da IKKE hjælpe at fuge rundt om afgangsrøret  -  du mangler vand i toilettets vandlås  !!!!!

"AUTOELEKTRIKEREN"
Er der noget man kan gøre ? Syntes ikke rigtig jeg kan fylde mere vand i ? 
polobjørn skrev den 06-10-2022 16:11:52

Du skriver at lugten kommer op fra toilettet  !!! dvs den kommer fra indersiden af dit afgangsrør - derfor vil det sgu da IKKE hjælpe at fuge rundt om afgangsrøret  -  du mangler vand i toilettets vandlås  !!!!!

 Mon ikke dr menes, at der skal fuges mellem toilettets afgang og faldstammen?


fase
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis