Farvel ... og tak for denne gang!

Kære venner.

Jeg får travlt med noget andet og mere spændende i fremtiden. Det betyder jeg ikke mere kommer her på LDS. Det betyder også at jeg ikke mere modtager private beskeder eller deltager i trådene, da det er sidste gang jeg logger på.

Allan sletter min konto ved først givne lejlighed. LDS er ikke et museum, men for medlemmer der deltager aktivt.

Pas godt på jer selv og undvig djøf'erne.

Held og lykke med jeres projekter fremover.

Mvh
Rantzau
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er godt nok et tab for forummet!!
- Hvorfor jages gode bidragsydere væk fra dette sted? (politik??)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg synes virkelig ikke at det er et tab. Jeg har været så træt af det evindelige præk og hakken på djøffer og andre offentlige ansatte at jeg stort set springer hans indlæg over.. Dette er netop ikke et forum for politisk opfattelse. I øvrigt så kan jeg ikke se andet en at Allan gjorde sit bedste for at hjælpe angående de larmende reklamer. I øvrigt synes jeg at det er totalt arogant at starte en tråd med en trussel om at gå hvis man ikke får sin vilje. jeg kommer ikke til at savne ham.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 25-09-2022 12:30:27

Jeg synes virkelig ikke at det er et tab. Jeg har været så træt af det evindelige præk og hakken på djøffer og andre offentlige ansatte at jeg stort set springer hans indlæg over.. Dette er netop ikke et forum for politisk opfattelse. I øvrigt så kan jeg ikke se andet en at Allan gjorde sit bedste for at hjælpe angående de larmende reklamer. I øvrigt synes jeg at det er totalt arogant at starte en tråd med en trussel om at gå hvis man ikke får sin vilje. jeg kommer ikke til at savne ham.

 @Kovas  - hvis du blot fokuserer på den politiske del, er du jo tabt   .

 @Rantzau har givet så mange informationer vedrørende renoveringsprojekter m.m., at du slet ikke kan følge med.. (Jeg har ikke altid været enig med ham, men det er blot fordi jeg hellere vil bruge maskiner end håndkraft)
Nu kan jeg så ikke se, at han truer?? Det er blot en oplysning..
- jeg tror desværre ikke vi ser @Rantzau igen.. (men jeg håber)

Og kommer vi til endnu mere af "fællesmenighed" - og "gode ven" - så finder jeg nok også et andet sted..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg skriver kun ud fra mine tidligere oplevelser med manden. Og hvis du læser hans tråd om larmende reklamer så ville du blive oplyst.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kære Rantzau
Tak for dine mange gode indlæg her på LDS. Vi kommer til at savne din skarpe pen samt enorme viden om alting fra mos til oliering af gamle møbler.

Murphy´s Lov: Alt der kan gå galt, vil gå galt, på det værst tænkelige tidspunkt.
Finagle´s Lov: Murphy was a F*cking optimist!!
Annonce
Jeg er virkelig ked af at Rantzau er blevet presset ud..  
- Jeg talte lige med en bekendt i går, der har brugt en del af de gode råd gennem tiderne..
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er egentlig ikke fordi jeg gider denne tråd, men hvad menes der med bort jagning. er der en tråd jeg er gået glip af hvor han er blevet jaget bort? Det er jo simpelthen noget krukkeri og dramaquin. Der er jo masser af folk som kommer og går, tager en pause og kommer igen. Med den afsked får han maximal opmærksomhed som om det er noget. Ingen er uundværlige når en går  der kommer bare nogle nye i stedet. Måske du kan forklare mig hvad han mener med  citat: LDS er ikke et museum, men for medlemmer der deltager aktivt. Det er ret våset for mig.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Man har en mening til man får en anden. Frit efter Poul Nyrup. Jeg havde faktisk lovet ikke at tage denne tråd Link  op igen. Men når Rantzau ligefrem skal gøres til martyr så bliver jeg så harm at jeg ikke kan lade være med at henvise til den. Hvis Haren og Snake synes at hans opførsel i den tråd er fin ok  og bare en spids pen. Så er det self ok for mig men I kan så måske forstå hvorfor jeg glædes over hans bortgang.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Lige en kort kommentar fra mig som administrator på LDS:
Det er vigtigt for mig at understrege, at jeg ikke har “presset” Rantzau ud. Tværtimod skrev jeg til ham, at beslutningen ærgrer mig.

Så det er hans egen beslutning. Men vi indførte reglen mod politik på LDS meget tidligt, fordi det ikke fører noget godt med sig her. Politik og debat er vigtig i et demokrati, men der er rigeligt andre steder den snak kan foregå. I et forum som her udvikler det sig ofte til ukonstruktive diskussioner og mudderkast, som splitter og skræmmer folk væk.

LDS skal være er “frirum” hvor vi hjælper hinanden uanset hvad vi ellers måtte mene politisk. Jeg kommenterede det i en tråd, som mange havde klaget over/anmeldt. 

Mvh. AllanE
Personligt kommer jeg til at savne ham, men jeg respekterer hans beslutning.
Jeg var selv lidt (for) langt ude med et par spidse politiske kommentarer, som nok var medvirkende til at AdminE kompå banen med en henstilling i tråden om hvor pengene bliver af. Når AllanE løfter en venlig pegefinger, så hører vi heldigvis efter, også jeg. Så kan vi glædes over hinandens forskelligheder og summen af vores viden.

Fortsat god dag fra 34ºC i Mexicogolfen på bagkant af orkanen Ian

Chr 

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis