Farvel ... og tak for denne gang!

Kære venner.

Jeg får travlt med noget andet og mere spændende i fremtiden. Det betyder jeg ikke mere kommer her på LDS. Det betyder også at jeg ikke mere modtager private beskeder eller deltager i trådene, da det er sidste gang jeg logger på.

Allan sletter min konto ved først givne lejlighed. LDS er ikke et museum, men for medlemmer der deltager aktivt.

Pas godt på jer selv og undvig djøf'erne.

Held og lykke med jeres projekter fremover.

Mvh
Rantzau
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Kære venner. Jeg får travlt med noget andet og... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er nok så meget i @Rantzaus politiske linie, at jeg slet ikke kan forstå at det er et problem, at "venstreorienteret skvadder" blot skal væk. =.Djøffere mm.

Alle de faglige råd @Rantzau er kommet med, er relevante og brugbare - og for os, der faktisk går op i at holde bygninger/områder/miljø i orden - er det et tab  

nu skal vi så forholde os til "gode ven" og en masse "hobbyister" og "forstokkede ikke opdaterede på regler", der troller deres manglende ekspertise ud på GDS-markedet..

Jeg beder @Allan om at slette mig som bruger herfra..
(så kan jeg jo lige komme med en stikpille om, at klager man over energipriser / alt muligt andet priser - så skal man ikke rejse til Mexicogolfen.. DET ER SPILD AF ENERGI!!)   
Så også farvel fra dette GDS-menneske  

Jeg ved dette bliver slettet asap @Allan ser det,,
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Haren:  
Jeg tror nu Kovas arbejder på et skib. 
Men ellers hvor jeg dog har undret mig over denne tråd. Det er faktisk på ingen måde i orden at liste op for og imod en mand og hans beslutning om andet og bedre at give sig til. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg er ikke rejst til Mexicogolfen for hverken hygge eller varme, men fordi jeg pt arbejder i det område.

Chr. 

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Haren skrev den 29-09-2022 23:08:39

Jeg er nok så meget i @Rantzaus politiske linie, at jeg slet ikke kan forstå at det er et problem, at "venstreorienteret skvadder" blot skal væk. =.Djøffere mm.

Alle de faglige råd @Rantzau er kommet med, er relevante og brugbare - og for os, der faktisk går op i at holde bygninger/områder/miljø i orden - er det et tab  

nu skal vi så forholde os til "gode ven" og en masse "hobbyister" og "forstokkede ikke opdaterede på regler", der troller deres manglende ekspertise ud på GDS-markedet..

Jeg beder @Allan om at slette mig som bruger herfra..
(så kan jeg jo lige komme med en stikpille om, at klager man over energipriser / alt muligt andet priser - så skal man ikke rejse til Mexicogolfen.. DET ER SPILD AF ENERGI!!)   
Så også farvel fra dette GDS-menneske  

Jeg ved dette bliver slettet asap @Allan ser det,,

Farvel du.

Men det er jo netop det sådan et forum kan, forbinde nogen der mangler viden om regler, materialer, metoder etc., med nogen der har denne viden. 


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
ev elmand skrev den 29-09-2022 23:19:55

Haren:  
Jeg tror nu Kovas arbejder på et skib. 
Men ellers hvor jeg dog har undret mig over denne tråd. Det er faktisk på ingen måde i orden at liste op for og imod en mand og hans beslutning om andet og bedre at give sig til.

 @  Ev elmand. jeg tror lige jeg retter . det er Chr. der arbejder på er skib. Jeg arbejder ikke længere. Jeg synes i øvrigt at du har fludstændig ret i dit synspunkt, Men da jeg kunne se at manden skulle til at være martyr så var det simpelthen umuligt for mig ikke at tage til genmæle. set i lyset af hvordan han har behandlet mig og andre. 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis