Møbelflytter eller lignende værktøj til at skubbe rundt med en vaskemaskine?

Jeg har i den nærmeste tid brug for at flytte min vaskemaskine nogle meter frem og tilbage i mit bryggers - og adskillige gange.

Vaskemaskinen er en Miele på 96 kg og jeg vejer selv 65 kg og er ikke helt ung længere. Lad os bare nøjes med at sige, at jeg har svært ved at skubbe rundt med den alene.

Jeg har prøvet at lægge noget stof, køkkenrulle eller filt under fødderne i håb om at den ville glide lettere hen over gulvet, men det hjalp kun meget lidt.

Jeg har kigget på nogle produkter a la
https://www.24hshop.dk/hjem-og-fritid/varktoj/flytthjalpmedel/kinzo-mbelflytter
https://dealshoppen.dk/products/smart-mover-mobel-flytter
men anmeldelserne af denne type produkter er mildt sagt blandede på Amazon og deslige og de eneste butikker, hvor man kan købe den slags herhjemme, hører også til typen, som får meget blandede anmeldelser.

Nogen forslag til produkter/butikker? Jeg skal lige skynde mig at sige, at der er meget dårlig plads til at manøvrere rundt med en sækkevogn, hvilket er grunden til at jeg i første omgang leder efter en metode til at få maskinen til lettere at glide hen over gulvet uden at beskadige det.

Jeg skal bruge en løsning snarest, så jeg vil gerne undgå (scam)shops jeg ikke kender og ikke ved, om 1-2 dages leveringstid reelt betyder en måned.
Jeg har i den nærmeste tid brug for at flytte min... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JohnLarsen skrev den 19-11-2022 00:31:22

Og endnu en god pointe, flyttemanden var sikkert mere veltrænet og erfaren end jeg forstår trådstsrteren er.
Men rådet er fint nok endda.

 Ja, det var også mere et svar på Allans indlæg tilbage i tråden. Trådstarter har jo heldigvis løst det :)

Det er smart - tak for tippet. Det kræver sikkert en lidt mere solid hund end den Harald Nyborg-version jeg har, når den skal kunne klare hele vægten på 2 hjul i starten.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis