Påtrængende reklamer

På det seneste har reklamerne her på sitet fået en mere aggressiv form. Nu er de med lyd som ikke kan afbrydes. Eneste mulighed er at afbryde tråden.

Er det det nye normal, vil jeg slette min profil og søge andre græsgange.

M.v.h.
Rantzau

 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo en mega slem trussel. la os få nogle flere larmende reklamer.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det er ikke bevidst, at der skal være mere aggressive reklamer!

Sker det ofte eller bare engang imellem? Prøv gerne næste gang, at lægge mærke til hvad der vises i videoen, f.eks. hvilket firma der reklameres for. Så har jeg noget konkret at gå videre med til dem der står for annoncehåndteringen.

Derudover: Jeg har lavet det sådan, at en del reklamer bliver fjernet, når man er logget ind. Det er for at "skåne" stambrugerne lidt mere. Desværre er reklamerne nødvendige for at holde LDS kørende, men det er meget vigtigt, at ramme en god balance, så de ikke bliver for irriterende.

Så jeg hører MEGET gerne hvis der er oplevelser som din, Rantzau, så vi kan få gjort noget ved det.



Mvh. AllanE
Hej Allan.

Det er særligt reklamen som avisomdeler der kører næsten non stop med lyd der er forstyrrende. Jeg har forståelse for at reklamer er nødvendige for at drive LDS, men med lyden er grænsen overskredet.

M.v.h.
Rantzau
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 18-09-2022 18:21:22

På det seneste har reklamerne her på sitet fået en mere aggressiv form. Nu er de med lyd som ikke kan afbrydes. Eneste mulighed er at afbryde tråden.

Er det det nye normal, vil jeg slette min profil og søge andre græsgange.

M.v.h.
Rantzau

 

 Jeg kører på Firefox - privat vindue - så går du udenom reklamerne (det er kun "handymanden" der forstyrrer)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der må være forskel på hvilke reklamer man ser. Jeg har ikke set nogen reklame for avis omdeler, og har ikke oplevet nogen med lyd på.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Så skete det igen. Reklamen er fra bliv-omdeler-nu.

Jeg får lange nosser af at den kører efter bare få minutter i samtlige tråde.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har heller ikke selv set reklame for avis-omdelere. Men jeg sender lige besked videre til de der har ansvaret for håndteringen af vores annoncer. De hedder i øvrigt Step Network.

Ofte ved jeg ikke hvem der annoncerer på siden. I bannerverdenen man kan sælge pladsen på tre forskellige måder i prioriteret rækkefølge:
1) Et firma vil være på LDS og laver en aftale specifikt om LDS
2) Et firma køber en større annonce-pakke af vores samarbejdspartner (Step Network), hvori LDS indgår som et af flere medier typisk i samme genre/kategori.
3) Alle resterende annoncepladser bliver udbudt via nogle "bannerbørser", hvor køb & salg foregår næsten automatisk.

Den sidste er mindst interessant, men bruges til at "fylde op". Det er ret bredt, hvad man får i dén kategori og det er typisk dér man kan ramme de lidt irriterende reklamer. Vi kan stoppe enkelte reklamer, men det kræver at jeg kan fortælle præcist hvilken reklame der er tale om.

Mvh. AllanE
Rantzau skrev den 18-09-2022 21:05:05

Hej Allan.

Det er særligt reklamen som avisomdeler der kører næsten non stop med lyd der er forstyrrende. Jeg har forståelse for at reklamer er nødvendige for at drive LDS, men med lyden er grænsen overskredet.

M.v.h.
Rantzau

 

Du kan jo slukke lyden på din PC. Problem solved. 


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Det må være et spørgsmål om hvordan ens Computer/IPad eller lignende, man bruger, er opsat med hensyn til Spam og tilsvarende.

Har aldrig oplevet lyd eller lignende generende reklamer på min PC!

Dem der har problemer med generende reklamer og lignende, prøv lige at "feje for egen dør"!
Man kan selvfølgelig slukke lyden   

Men! Der skal ikke være automatisk lyd på annoncer på LDS. Og jeg er meget glad for at blive tippet om den slags. For hvis én person deler en dårlig oplevelse eller en fejl på LDS, så er det ikke usandsynligt at der er andre der oplever det samme, men som ikke gider at bruge tid på det og bare vælger at smutte.

Så giv hellere end gerne besked, så jeg kan undersøge det og finde ud af, om det er et generelt problem.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis