Påtrængende reklamer

På det seneste har reklamerne her på sitet fået en mere aggressiv form. Nu er de med lyd som ikke kan afbrydes. Eneste mulighed er at afbryde tråden.

Er det det nye normal, vil jeg slette min profil og søge andre græsgange.

M.v.h.
Rantzau

 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
På det seneste har reklamerne her på sitet fået en... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
"Støjproblemet"  kan afhænge af hvilken Browser man bruger.

For eget vedkommen bruger jeg Microsoft Edge Browser.
I Indstillinger under Cookies og Webstedstilladelser har jeg Blokeret følgende:

Pop op-vinduer og omdirigering
Annoncer

Derfor har jeg ingen problemer med "larmende annoncer".
Lyden er heller ikke slået fra.

Så man har selv lidt "hånd i hanke" med hvad man vil have ind på sin "PC".

Som tidligere skrevet i billedsprog. Prøv lige at "Feje for egen dør"  
Jeg har fået svar fra Step (som står for annoncerne). De har også opdaget problemet med den specifikke annonce og har kontaktet annoncøren for at få standset det. Det er IKKE tilladt at lave autoplay med lyd i annoncer, men det kan smutte hos dem der laver annoncerne (annoncøren eller deres bureau), hvilket er sket i dette tilfælde.

Mvh. AllanE
Nu du er ved at rode med annoncer så er jeg kommet i tanke om et tilfælde der godt nok ligger en uge eller mere tilbage. 
Det drejer sig om en HBO reklame for en eller anden ny serie. På min mobil (Samsung A7) gjorde den det vanskeligt at læse en tråd idet den dækkede over det første svar. Og når jeg åbnede en anden tråd var den der igen.
Jeg kan ikke huske hvor længe det varede. 
Kom bare i tanke om det da jeg læste denne tråd. 
Generelt vil jeg sige at jeg ikke er plaget af reklamer her på LDS. Det er absolut på et acceptabelt niveau.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Man skal tænke på at reklamerne er nødvendige for at holde LDS kørende. Jeg gætter på at indtjeningen er afhængig af, hvor mange der klikker på annoncerne. Så man bør egentlig klikke på dem for at stødte LDS.

Reklamefiltre mindsker støtten til LDS.


Jeg er bestemt heller ikke generet af reklamemængden på lds, men lige den Kermit nævner var pænt irriterende, fordi den blokerede for læsning i tråden på en Samsung S10e.
Annonce
Du har gjort det eneste fornuftige Allan. Reklamer er nødvendige ad årsager som jeg har redegjort for, men bør ikke overdøve formålet med at følge en tråd i et specifikt emne.

Det er tilsyneladende gået under radaren på nogle, at IT-teknologi omfatter mere end kommentarernes snævre behov. Selvfølgelig kan lyden ikke frakobles hvis ens PC også fungerer som en PBX (privat telefoncentral).

Firefox er heller ikke den optimale løsning hvis man har en udvidet IP-telefoni løsning grundet manglende GSM dækning.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Installer dette program  så forsvinder lyd og reklamer  " uBlock Origin"
Hilsen Autoelektrikkeren

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis