Asbest i maling på kældervæg Seks Tommelfingre 8 29-08-2022 14:14 Mit hus er fra 1916.Fjernede gulvbrædder i køkken, og en lille kælder kom til syne (se foto).Kan malingen indeholde asbest?Håber nogen kan svare inden jeg arbejder videre, tak. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30526 7480 29-08-2022 14:46 Velkommen på lds.Det er ret sikkert at denne "maling" ikke indeholder asbest. Hvad skal du i øvrigt bruge den nyfundne kælder til. Tryk her LINK for eventuel inspiration Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Seks Tommelfingre Trådstarter 8 29-08-2022 15:19 Tak Erik,Det er måske kalket væg som jhb er inde på.Jeg skal fylde den op med singels, lægge polysterenplader, støbe gulv, lægge radonmembran/fugtspærre isolere med rockwool og lægge nyt gulv. Resten af gulvarealet er krybekælder, som selvfølgelig skal have samme tur. Dejligt hvis “malingen” ikke indeholder asbest.Mvh Robert
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her