Kommentarer til projekt: Tilbygning af garage (Bryggers og to badeværelser)

Her samles kommentarer til projektet: Tilbygning af garage (Bryggers og to badeværelser)

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh Lasse
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er flot lavet!! Sejt projekt!

Jeg blev selv overrasket over omfanget, da jeg "bare ville mure garageporten til" for at få et værelse mere. Det er bare et stort projekt. Og jeg lavede ikke engang alt dét du har lavet med gulvvarme, nye vægge mv.

Hvorfor rev du badeværelset ned i samme omgang? For at få gulvvarme?



Mvh. AllanE
AllanE skrev den 22-08-2022 09:15:49

Det er flot lavet!! Sejt projekt!

Jeg blev selv overrasket over omfanget, da jeg "bare ville mure garageporten til" for at få et værelse mere. Det er bare et stort projekt. Og jeg lavede ikke engang alt dét du har lavet med gulvvarme, nye vægge mv.

Hvorfor rev du badeværelset ned i samme omgang? For at få gulvvarme?


 Tak! For ja, der er så MEGET mere end hvad man regner med, især når man gør næsten alt selv. 

Da vi renoverede huset (har også projektet lagt op herinde) valgte vi at undlade at renovere toilettet, både for pengepungen og tidspresset. Så nu ville vi gerne have det med i samme ombæring, og så skulle kloakken tilsluttes det eksisterende toilet. Vi snakkede om at tage det i to etaper, for at undgå toiletvogn, men det viste sig at være 30.000kr dyrere. Så det var en no brainer. 

Mvh Lasse
Hej Lasse

Det ser godt ud! Ligger garagen i skel??
CH4200 skrev den 25-08-2022 12:00:50

Hej Lasse

Det ser godt ud! Ligger garagen i skel??

 Nej den ligger 4 meter fra skel, så lige det var ikke noget problem i forhold til byggetilladelsen. 😊👍


Mvh Lasse
humseper skrev den 06-10-2022 16:55:59

Hej Lasse

Virkelig flot renovering! Er du selv håndværker?

Hvor har du købt badeværelses-underskabet henne?

 Hej 

Tusind tak. Jeg er elektriker, så har lidt med i bagagen. Men meget af det har jeg lært mig selv. og forhørt mig til, blandt andet herinde. 😉👌 

Det er købt igennem Kitchn. Virkelig fine produkter, til en ok overkommelig pris. 😉

Mvh Lasse
Først og fremmest - rigtig flot arbejde! Det er noget af et arbejde!

EDIT: Jeg ser nu at der er gulvafløb lige under badekaret! Men har du muret det helt inde og fuget rundt om bunden? :)
Jeg har et enkelt spørgsmål jeg håber du vil svare på.
Du har lavet 2 badeværelser, og på det badeværelse med badekar, ser jeg ikke et gulvafløb. Jeg står selv i samme situation med et badeværelse med kun badekar, men intet gulvafløb - Kan du bekræfte at du ikke har gulvafløb, eller ser jeg forkert? :)
Hoencke skrev den 07-10-2022 13:44:15

Først og fremmest - rigtig flot arbejde! Det er noget af et arbejde!

EDIT: Jeg ser nu at der er gulvafløb lige under badekaret! Men har du muret det helt inde og fuget rundt om bunden? :)
Jeg har et enkelt spørgsmål jeg håber du vil svare på.
Du har lavet 2 badeværelser, og på det badeværelse med badekar, ser jeg ikke et gulvafløb. Jeg står selv i samme situation med et badeværelse med kun badekar, men intet gulvafløb - Kan du bekræfte at du ikke har gulvafløb, eller ser jeg forkert? :)

 Det er korrekt, der lukket helt af. Der er ikke krav om afløb "udenfor" badekarret, hvis det er det du mener? Badområdet er jo i badekarret, så der løber vandet jo ud. 


Mvh Lasse
LasseTB skrev den 07-10-2022 14:01:43

Hoencke skrev den 07-10-2022 13:44:15

Først og fremmest - rigtig flot arbejde! Det er noget af et arbejde!

EDIT: Jeg ser nu at der er gulvafløb lige under badekaret! Men har du muret det helt inde og fuget rundt om bunden? :)
Jeg har et enkelt spørgsmål jeg håber du vil svare på.
Du har lavet 2 badeværelser, og på det badeværelse med badekar, ser jeg ikke et gulvafløb. Jeg står selv i samme situation med et badeværelse med kun badekar, men intet gulvafløb - Kan du bekræfte at du ikke har gulvafløb, eller ser jeg forkert? :)

 Det er korrekt, der lukket helt af. Der er ikke krav om afløb "udenfor" badekarret, hvis det er det du mener? Badområdet er jo i badekarret, så der løber vandet jo ud. 

 Det var akkurat det jeg fiskede lidt efter. Jeg har bygget et skelet som badekaret skal stå i med afløb som VVS'ern har lavet. Men jeg har ikke et ekstra gulv afløb, som flere efterhånden har sagt til mig er et krav :S 

Er du helt 100% sikker på at det ikke forholder sig sådan?
Hvem har fortalt dig det? Altså det er lavet af en autoriseret kloakmester. Men hvis dem du har spurgt, er autoriseret, bliver jeg sgu nok selv lidt i tvivl. 😵

Mvh Lasse
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis