Fugt eller hvad dælen ?

Jeg har i to år døjet med slem astma og vejrtrækning og når jeg opholder mig i min bolig bliver jeg mere dårlig og næseblod og hovedpine og svamp på kroppen 

Tapetet buler ud forskellige steder

Jeg har slem åndenød og min veninde også når hun er her

Jeg har lige lagt mærke til den her bobbel

Boligforeningen siger det ikke er fugt de har målt med en dims som kan måle 2 cm ind i væggene

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre har søgt ny bolig med min kat 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad helvede foregår der? Jeg er overhovedet ikke TROLL

Jeg bor til leje ved boligsyd og de vil ikke hjælpe mig 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Velkommen til LDS! Vi ser desværre en del spammere/trolls blandt nyoprettede og dit indlæg blev måske opfattet sådan.

Det lyder voldsomt med indeklimaet i din bolig. Men det er godt nok svært at se noget på dé billeder. Kan du evt. prøve igen med mere lys?

Har du mistanke om skimmel bag bulerne i tapetet? Du kan evt prøve at skære et lille hul og se hvad der gemmer sig.

Mvh. AllanE
hej Anett90
Som jeg ser det på billederne ( ikke særligt ) er der ikke tage om fugt. Du nævner selv en kat ! Jeg ville hvis jeg var dig gå til lægen og få lavet en priktest for at se hvad der trigger dit helbred, sandsynligheden for at det er katten er rimelig stor.
Held og lykke med opklaringsarbejdet

 

GodeVen skrev den 15-08-2022 14:11:48

Du beskriver symptomerne på katte-alergi. Hvis du var seriøs, gik du til din læge.

 Tal ordentligt til folk !!!


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hej Jens.
Jeg forstår ikke dit indlæg. Jeg prøver blot at hjælpe den stakkels pige.
det er en alment alergiform, men OK hvis jeg har overtrådt nogens grænse så stopper jeg med at lave indlæg på dette site. Krænkelseskulturen kender ingen grænser.
God dag herfra

 

Hej Bjarne.
Som du kan se er det IKKE dig jeg henvender mig til, men "GodeVen"

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Beklager, men det originale indlæg ligner unægtelig noget fra en troll. Du beskriver typiske symptomer på husdyrs-allergi og nævner at du har en kat.  

Du skriver at der ikke er fugt i din lejlighed, da det er blevet målt. Hvis der var fugt i en tre-etagers boligblok, ville andre også have problemer. Desuden kommer fugt et sted fra, utæt vandrør, utæt tag eller fejl i isolering af gulv. I alle tilfælde ville andre også have problemer. Dine billeder er utydelige, men de antyder ikke fugt eller svamp.

Hvis du har problemer med helbredet, er lægen det første sted. Når du ved hvad problemet er, kan du eliminere årsagen på grundlag af diagnosen.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis