Svindel..

Suk.. Energipriserne er stukket helt af - bla, priserne på træpiller.. Det har desværre også givet grobund for svindel og bedrageri - kriminelle plattenslagere spinder guld på (naive) træpille forbrugere, der lokkes med usædvanlige billige træpiller - mod forudbetaling. 
Trods politiets opfordring til at anmelde det (ja det opfordre bla. fb-markedsplads, DBA samt GulogGratis også til) så har jeg indtrykket af de samme personer, gang på gang, blot fortsætter (med nye fiktive identiteter, uden det får konsekvenser - Derfor, er der nogen af jer, som har en fidus til at få skovlen under den slags usle personer, så de ikke bare ender i en syltekrukke hos politiet..   
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Betal ved levering og med faktura. Så har du i det mindste fået træpillerne.

fase
je_ns skrev den 05-07-2022 19:19:19

Lyder et tilbud til at være for godt, så er det ofte ugler i mosen..

 ja, man har jo lov til at tænke sig om


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jojo.. de gode råd I lister op her er jeg med på, men det var ikke spørgsmålet.    
Frank Chr. skrev den 05-07-2022 21:34:59

Jojo.. de gode råd I lister op her er jeg med på, men det var ikke spørgsmålet.    

Desværre skal der jo være svindlet mod nogen (dig?), for at der er foregået noget ulovligt der kan anmeldes.


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Annonce
JohnLarsen skrev den 05-07-2022 21:39:16

Frank Chr. skrev den 05-07-2022 21:34:59

Jojo.. de gode råd I lister op her er jeg med på, men det var ikke spørgsmålet.    

Desværre skal der jo være svindlet mod nogen (dig?), for at der er foregået noget ulovligt der kan anmeldes.

 Det er korrekt, her er et eksempel på en der har snydt min. to andre for henholdsvis 10.250 kr. og 8.200 kr. 

Her er også et "godt" tilbud - er det mon forsøg på svindel.. eller vurderer I den er god nok. https://www.dba.dk/traepiller-loesetraepiller-sae/id-1092048849/
Frank Chr. skrev den 05-07-2022 21:48:14

Her er også et "godt" tilbud - er det mon forsøg på svindel.. eller vurderer I den er god nok. https://www.dba.dk/traepiller-loesetraepiller-sae/id-1092048849/

 Svært at vurdere, men det kunne jo være sælger ikke længere har pillefyr, og sælger restlageret. Hvilket det tyder på når man læser hans anden annonce med træpiller i sækker, her skriver han det er fordi han har fået varmepumpe.


Jeg plejer altid at kikke sælgers andre annoncer før jeg køber, og kikker også hvorlænge sælger har været bruger hvis det er på GG og DBA, har sælgeren lige oprettet sig er jeg ekstra opmærksom.


Vi prøver igen, i morgen --

 Det er korrekt, her er et eksempel på en der har snydt min. to andre for henholdsvis 10.250 kr. og 8.200 kr. 

På hvilken måde har han snydt?

Har de ikke fået pillerne?



Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 05-07-2022 23:47:26

 Det er korrekt, her er et eksempel på en der har snydt min. to andre for henholdsvis 10.250 kr. og 8.200 kr. 

På hvilken måde har han snydt?

Har de ikke fået pillerne?


 Nope.. og sælger har blokkeret dem begge. 

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis