at afvise betaling for naturgas NU

Vi sidder og overvejer at annullere betaling for naturgas. Vores penge bliver "gemt" hos Ørsted og andre små parasitter som bare videresælge den. De skulle sikre det bedste for deres kunder.

Ørsted og andre pushere skal rammes hårdt fordi forbrugere har det  meget hårdt nu pga. politisk beslutning at stjæle naturgas uden at betale det til leverandør.

Hvad synes I?

Vi sidder og overvejer at annullere betaling for... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
akr2017 skrev den 06-06-2022 00:26:34

S. Fabrin skrev den 05-06-2022 10:16:42

Hvem mener du, vi skal tro på?

Det er lige præcis.. har du prøvet at tænke i stedet for at tro? Man kunne evt læse mellem linjerne i nyheder, men der er typisk kun 1 linje i de danske nyheder som beregnet for en med lav IQ… bare ikke for at ødelægge komfort zone som fattige lande betaler for. 

Heldigvis kommer vi aldrig til den verden fra før den 24.02.2022

Du begyndte med ikke at ville betale for en vare, du har fået leveret og har brugt. Hvis du ikke vil betale prisen køber du en anden vare til en billigere pris, sådan fungerer det. Har du ikke muligheden for at få en anden vare, holder du bare op med at bruge den. Hvad din leverandør gør med de penge, du har betalt, er ikke noget du skal bekymre dig om så længe du får, hvad du har bestilt. Jeg går ud fra, at du sælger din arbejdskraft, hvis du har noget at sælge, til den, der byder højst. 

fase
At ignorere andre menneskers situation for at fokusere på sin egen pengepung virker ret usympatisk.
Vil gerne vide hvor den sande information skal findes når/hvis jeg slukker for kilden til usande nyheder som dk tv påstås at være?

Bør man virkelig sælge sin arbejdskraft til højeste udbyder? Jeg synes faktisk at gode kollegaer og tilfredsstillende opgaver betyder mere end lønnen -selvom jeg sikkert kunne tjene mere som lejesoldat eller heroin pusher...

WinWiz skrev den 11-06-2022 12:20:49

At ignorere andre menneskers situation for at fokusere på sin egen pengepung virker ret usympatisk.
Vil gerne vide hvor den sande information skal findes når/hvis jeg slukker for kilden til usande nyheder som dk tv påstås at være?

Bør man virkelig sælge sin arbejdskraft til højeste udbyder? Jeg synes faktisk at gode kollegaer og tilfredsstillende opgaver betyder mere end lønnen -selvom jeg sikkert kunne tjene mere som lejesoldat eller heroin pusher...

en god eksempel på hvad vores hjerner spiser fra de kilder som får mediestøtte og copy/paste det billige indhold!!!

Kiev regimet har bombet og tortureret folket i Donetsk og Lugansk siden 2014.

Bare tænk hvis den danske regering har forbudt at hylde den danske modstandsbevægelse og fjernet alle mindesten rundt i Danmark. "Frikorps danmark" skulle være helte i stedet for og der skal være Christian Peder Kryssing gade i alle danske byer.  

Jeg er ikke helt sikker på hvad denne tråd egentlig handler om, men at andre skal betale for egne præferencer tiltaler mig ikke. Det lugter langt væk af snæversynede holdninger. 

Dilemmaet består vel netop i at de færreste har reelle valgmuligheder - gør som vi føler, mener og befaler eller betal kassen.   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis