at afvise betaling for naturgas NU

Vi sidder og overvejer at annullere betaling for naturgas. Vores penge bliver "gemt" hos Ørsted og andre små parasitter som bare videresælge den. De skulle sikre det bedste for deres kunder.

Ørsted og andre pushere skal rammes hårdt fordi forbrugere har det  meget hårdt nu pga. politisk beslutning at stjæle naturgas uden at betale det til leverandør.

Hvad synes I?

25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
??????
Hvis Ørsted og andre pushere leverer gas til dig, skal du vel betale for den. Vil du ikke bruge gas, holder du bare op med at bruge det og finder en erstatning for det. 

fase
S. Fabrin skrev den 01-06-2022 09:46:25

Hvis Ørsted og andre pushere leverer gas til dig, skal du vel betale for den. Vil du ikke bruge gas, holder du bare op med at bruge det og finder en erstatning for det. 

Jeg vil bruge gas. Jeg og min familie skal IKKE tages som en gidsel. Jeg betaler faktisk til andre (evida) som transporterer gas.

Jeg er klar med at betale i rubler!
Så skal du vel bare tage til Rusland selv og købe din gas med rubler i baglommen.

DU føler dig taget som gidsel !! Suk - løft blikket og se ud over din egen navlestreng hvad der sker i verden lige nu.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hvad fanden er det galt med dig? Du er da helt væk...

Mvh. Christian M

Annonce
Det er vist en (politisk) diskussion, som ikke hører til her på LDS.

Mvh. AllanE
Jens J. skrev den 01-06-2022 10:32:38

Så skal du vel bare tage til Rusland selv og købe din gas med rubler i baglommen.

DU føler dig taget som gidsel !! Suk - løft blikket og se ud over din egen navlestreng hvad der sker i verden lige nu.

Det må være nogen skal pakke kuffert og rejse til Washington. Hvis man slukker for fjernsynet med alt de fake news, så der sker ikke ret meget. 

Fuck verden! Min nabo har fået ekstra regning på 25000,- for varme, diesel 15 kr, sødmælk steget fra 9 til 12kr. Vi lægger ekstra i moms pga prisstigninger på alt nu og Mette F. siger bare fuck jer, I må klare selv det. 

Det er der vist ikke andet at gøre ved end at fortsætte den gode Lav det selv mode som fremmes på denne side.
De politiske diskussioner og lignende udgydelser hører ikke hjemme her

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 01-06-2022 11:18:38

Det er der vist ikke andet at gøre ved end at fortsætte den gode Lav det selv mode som fremmes på denne side.
De politiske diskussioner og lignende udgydelser hører ikke hjemme her

det lugter at folket er bange. Jamen så stopper vi diskutere det. der er ikke nogen her ønsker en rejse til kz-lejr.

Det lyder nu som om at du er den der er bange. Det behøver du ikke være, alt skal nok blive godt igen.

Ha´ en fantastisk dag   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere