udskiftning af gratning på tagrygning (ejerskifte forsikring)

hey folkens. for 3 år siden købte vi et hus fra 1998 som var i rigtig fin stand, også ifølge tilstandsrapporten. kunne den gang godt se at gratningen i tagrygningen evt skulle skiftes om nogle år. rygningen er sat fast med flexim, og det er den som er begyndt at smuldrer og trænger til at blive skiftet over det hele. Men i tilstandsrapporten står der ikke noget om det. der står nemlig at taget kan holde min. 10år eller længere. men på carporten hvor det samme tag er lavet på samme måde, der står at gratningen er smuldret og skal skiftes. her tænker jeg at det måske kan være en sag for ejerskifteforsikringen. så ville hører om der var nogen herinde som har været igennem det samme og hvad forsikring evt har sagt/gjort 

hvis ikke ejerskifteforsikringen godtager den kunne det så være noget for husforsikringen. 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan da prøve om ejerskifteforsikringen vil dække det, tror bestemt ikke din husforsikring vil dække da de sandsynligvis  vil betragtes som almindelig vedligehold/nedslidning.

Vi prøver igen, i morgen --
Du skal naturligvis spørge ad. 
Men jeg vil anse det for meget usandsynlig at de dækker. Delvis fordi det er nævnt at der er problemer et af stederne, og også fordi der ikke er sket en skade på huset, eller nærliggende risiko for skade. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis