Spg til slidlag ang vanding når der lagt plast hent over?

Har lige lagt slidlag på gulvet i skuret blanding 1:3,5 og 0,6 vand. efter jeg blev færdig med at ligge det og pudse gulvet så det så fornuftigt ud lagde jeg plast hentover...læser så noget steder at man skal vande det  den første uge så det ikke tøre for hurtigt men er det ikke meningen at plasten holder på fugten er det så nødvendig at vande??
Har lige lagt slidlag på gulvet i skuret blanding... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rigtigt at det skal hærde færdigt, tiden er i praksis afhængig af en række faktorer eg lagtykkelsen + korrekt blandeforhold samt temp/fugtighed/ventilation, så det er fornuftigt at vente mindst et par dage inden du lukker det af med epoxy så evt resterende fugt har tid til at forsvinde.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

lag tykkelsen er omkring de 4-10mm og temp på omkring de 15gr. Kunne hæve temp men kan forstå at jo langsom det hærder jo bedre styrke. så vi giver bare gulvet et par dage til at hærde i.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Yes - det giver dig også tid til at kravle lidt rundt med en retholt/langt vaterpas for at se om det blev helt lige og der ikke er nister nogen steder der skal fjernes.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også