Vandlås

Hej LDS’ere,

Nogle af jer der er stødt på en vandlås magen til vedhæftede? Det er egentlig bare et hul i gulvet med et afløb fra bad og et hul i modsatte side i bunden af hullet……. Ingen skål eller andet, kun rå beton. Fordamper vandet er der direkte adgang til faldstamme og en “hyggelig” dunst.

God aften :) 

Vh,
SSK1
Hej LDS’ere, Nogle af jer der er stødt på en... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ups, vandstand er naturligvis lige under afløbet fra bruseniche, sorry.

Vh,
SSK1
Der er jo en vandlås , det skriver du jo selv , hvis vandet som man kan se fordamper , så kommer kloaklugten , sådan er det med alle vandlåse.......det er vandet der lukker og holder lugten ude .

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
karl smart skrev den 23-03-2022 21:54:21

Der er jo en vandlås , det skriver du jo selv , hvis vandet som man kan se fordamper , så kommer kloaklugten , sådan er det med alle vandlåse.......det er vandet der lukker og holder lugten ude .

 Ja, det er jeg med på, men læs tråden fra start, idet hullet er rå beton/cement, så der er ikke indsat noget af nogen art. Jeg har boet i flere gamle kbh lejl., men aldrig set noget som dette, derfor spurgte jeg om andre har set noget magen til eller komme med en viden om hvorvidt det er lovligt eller ej.


Vh,
SSK1
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis