Gulv på altan

Har en udestue. Hvor gulv er en beton altan 375x130 cm, som er udvidet med trægulv 375x200cm.
Så ialt bredde 375 cm. Og fra altan dør og ud 330 cm. Nu ønsker vi at rive udestue ned og lave en stor åben terrasse/altan. Hvor gulv er henholdsvis beton og træ. Da der ikke må løbe vand ned under, skal dette gulv være helt tæt inden der lægges terrassebrædder ud. Der er kun 40 mm. Op til terrassedør, så der er ikke meget at gøre med. Kan man smøre en eller andet produkt på beton og på træ som kan holde.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske andre har gode bud, men min umiddelbare tanke er, at træ jo arbejder så det skal være en fleksibel løsning.. (Jeg kender ikke sådan en..)
Hvad har du under dit træ?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Tænker selv om man kan få noget gummi coating der kan smøres på. Selvklæbende tagpap er måske en løsning, men ved ikk om det hæfter godt nok på beton. 
Tagpap er nok det helt rigtige. Det hæfter fint på beton. Jeg ville nok vælge noget som brændes på. 
Når du laver det vandtæt så skal du have afledt vandet et sted hen. Så der skal helst være fald på, hen til nedløb eller kant. og så skal tagpap gerne gå op ved huset så du ikke risikerer at det går den vej ind. Der må du nøjes med de 30-40 mm som døren tilsigter. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der hæfter fint, træ & beton skal blot rengøres og primes med asfaltklæber.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis