Notifikations LED på mobilen

Hvordan klarer I det at sådan en notifikations LED er ikke eksisterende på nye telefoner? 
På min Huawei P20 lite har jeg fået  rød blink når der kom en besked fra DBA - fantastisk ting. 
Og  grøn blink når jeg har fået en sms eller messenger besked.
Jeg har lige købt en Xiaomi Redmi Note 11, fordi batteriet er ved at være gammelt på min Huawei P20 lite. 
Den viser slet ikke at der er kommet beskeder. 
Man kan stille den til at lyse kanten af skærmen op ...,en enkelt gang i et par sekunder - når der kommer en besked. 
Hvad kan man gøre ved det?  Jeg har ikke lyst til at sidde hele aften og tjekke hele tiden om der er kommet en besked - det er for stressende.

Hvordan klarer I det at sådan en notifikations LED... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Normalt er der båder lader og tilhørende kabel med telefonen. Har du fået/købt en telefon, som er returneret? Få fat i sælger.

fase
Tak for svaret.  Det ser ud som om æsken har været åben, så det er muligvis en returvare. 
Men...i de reviews jeg har set, siger de at  opladeren som følger med, er kun 7W og oplader alt for langsom. 
Alle anbefaler at købe en 30W oplader, som Sony også har, så det gør jeg. 
Ja det bliver mere almindeligt -

bemærk 20 mdr gammel artikel. 

https://mobilsiden.dk/nyheder/mobiltelefoner/afstemning-er-det-okay-at-mobiltelefoner-saelges-uden-oplader/

 

Jeg har også fået et svar fra sælgeren og han skriver det samme:  
"Heraf er Sony begyndt at udelade oplader i deres kasser, grundet det nye "green movement" blandt diverse telefon giganter, heriblandt Apple og Samsung, hvor de forventer man benytter adapter fra evt. tidligere telefon.
Varen sælges heraf ikke med adapter, men kun med kabel og box."

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis