Hej
Jeg har en udfordring i mit værksted, hvor jeg gerne vil trække fase, nul og jord ud til udendørs stikdåse.
Er der en måde at luse fasen i krydsningsafbryderen, så den bliver konstant??
Systemet er med 3 korrespondanceafbrydere( 2 standard korrespondanceafbrydere og 1 krydsningsafbryder)
Pft.
Hej Jeg har en udfordring i mit værksted, hvor...
Vis hele indlægget