Er dette led spots?

Hejsa,
Har tidligere idag være ude og købe 3 nye spots til mit badeværelse, men det viste sig at være LED spots hvilket betød at jeg ikke kunne bruge dem. (Skulle måske have læst på æsken hvor det står med store bogstaver)
Nuvel, for ikke at begå den samme fejl er der så nogen der kan fortælle mig om dette er LED spot eller om det bare er pæren der LED?
https://www.jemogfix.dk/nordlux-auriga-indbygningsspot-hvid-3-stk/7100/9054035/

Og hvis ikke det er LED spot burde jeg vel kunne montere og tilslutte

Hejsa, Har tidligere idag være ude og købe 3 nye... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Okay,
Prøver at tilslutte dem igen og ser om de virker - Ellers må jeg bytte dem. :)

Det var klogt at tilslutte dem til en stikkontakt f,eks, for at se om de virker.
Bagefter kan du trække i ledning som du tilslutter til og se om der kommer en driver til syne. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
G4 er typisk 12v, så ja du har nok en gammel trafo du skal have fjernet
Ok,
Jeg må prøve at trække lidt i kablerne og se om der kommer noget til syne. De ligger desværre under rockwoolen på loftet er er ikke lige til at komme til.

Annonce
Alle dem du har prøvet, virker ikke fordi du sætter dem til den transformer der nok har drevet det gamle.

Du skal afmontere transformer og sætte spots direkte på ledningen der før forsynede transformeren.

Elektronikteknikeren
ok, Jeg må se om jeg kan finde transformere under rockwoolen på loftet :)

Lidt parallelt til trådens spørgsmål, må man overhovedet have transformere gemt under isolering eller andet?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Tror jeg har findet en ordenligt klods siddene på en stolpe på loftet - Så har kontaktet en elektrikker - Tør squ heller ikke rode for for meget med det.
Har også noget IHC installeret som jeg heller ikke aner noget om - Vi er flyttet i huset for nyligt. 

Det lyder som en fornuftig beslutning. Det er vigtigt at anerkende sine begrænsninger   

Mvh. Jakob Jørgensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis