Kommentarer til projekt: Epoxy sofa bord

Her samles kommentarer til projektet: Epoxy sofa bord

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Epoxy sofa... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har set på you tube at der ofte anvendes en gasbrænder hen over overfladen på epoxy støbninger kor t efter de er hældt op. Tænker det er for at fjerne bobler... Lidt ala det man kan med en flammepolering af akryl når det er bearbejdet og bukket (mener det er på akryl)...... Men fedt bord, respekt for ide, udførelse og designet :-)


MVH Njord
Det et også rigtigt og det fungerer super godt. Det er mere boblerne inden i epoxyen. Altså som ikke kommer til overfladen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ser rigtigt godt ud, hvilken epoxy har du brugt og hvilken kornstørrelse har du efterfølgende slebet det op til?
Jeg har brugt ccr fra hf marine. Har brugt følgende 100-120-150-180-240-320-400( herfra har det været vådslibning) 800-1000-1200-1500-2000-3000. Så det har fået noget slibning. Nu mangler jeg så at knække koden på hvilken polering og hvordan jeg polerer bedst. Der er jeg ikke helt tilfreds med resultatet endnu
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også