Gas problemer p[ 110 CCM KINA ATV 2 TAKS

Min søn har arvet en ATV fra sin onkel. Atv'en kørte til at starte med fint. Dog havde den problemer med at starte igen når den var blevet varm...

Pludseligt under kørsel stoppede den og kunne ikke gå igang igen. Så skiftede vi :

CDI boks - Tændrør + kabel + hætte - Tændspole - komplet stater og pickup - komplet cylimnderkit - ny karburator. Alle ledningerne er målt igenne for brud.

Den starter nu men kun uden udstødning på 🤷🏻‍♂️ Hvad tænker folket det kan være ??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min første tanke er tilstoppet udstødning..

Vi prøver igen, i morgen --
Udstødningen på en totakter stopper typisk til med koks lignende belægninger, der kan lukke det hele til.
Ilt og gas brænder er nok lige voldsomt nok, en ukrudts/tagpaps -brænder er nok et bedre valg.
Men det er ikke sikkert det hele kan brændes ud..
Kan udstødningen adskilles er det mest effektivt, så kan evt huller renses op, og evt bores en anelse større.


Vi prøver igen, i morgen --
Update… den kan kun starte med Bremserens ind i cylindere. ? Det virker som om karburatoren ikke virker selvom den er helt ny

je_ns skrev den 31-12-2021 11:09:53

Udstødningen på en totakter stopper typisk til med koks lignende belægninger, der kan lukke det hele til.
Ilt og gas brænder er nok lige voldsomt nok, en ukrudts/tagpaps -brænder er nok et bedre valg.
Men det er ikke sikkert det hele kan brændes ud..
Kan udstødningen adskilles er det mest effektivt, så kan evt huller renses op, og evt bores en anelse større.

 Jens, jeg kan godt love dig at ilt og gas virker fint, men luk lige en dør op, så røgen kan komme ud. Udstødningen bliver helt ren. Det er nok nemmere med en gasbrænder.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis