Cromecast fejlsøgning.

Hej til Jer.
der er noget som undre mig. Jeg havde hele tv setuppet skilt ad og samlet igen Og derefter virkede cromecast ikke. den blev så resat til fabrik. Nu virker den sådan set, men bare ikke ret længe. Det er som om der ikke er båndbredde nok til at den kan køre. Feks kunne vi ikke se den serie "Manhunt" på drtv.Den starter fint hvorefter den snart går i stå og så køre /loader den til den melder at der ikke er adgang til router. Det mærkelige er bare at vi kan sidde og se serien hver for sig på hver sin computer. En bærbar på wifi og en kablet til routeren. Og der er ingen hak eller forstyrrelser. Er der nogen bud på hvad som kan gøres?
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. der er noget som undre mig. Jeg havde... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej John.Nej jeg har ikke prøvet den du nævner, men den fra you see som ikke skal installeres siger lige omkring 10 Mbps og det er den hastighed jeg kan få her på adressen medmindre jeg betaler for fiber eller 5g trådløst berdbånd.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Man kan ret let teste om manglende wifi kapacitet er årsagen. I options (eller setup) kan man manuelt sætte skærmopløsningen. Hvis man reducerer den, og dermed får et dårligere billede, bruger man mindre wifi båndbredde. Hjælper det at gøre det, har du fundet problemet. Hjælper det ikke må du desværre søge videre.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hej John. Det kan jeg jo prøve, men tror selv stadig at der er en konfilkt med saundbaren. Ligeså snart jeg sætter den optiske forbindelse til, så ryger cromecasten  så hvis der var en løsning på ville jeg være taknemmelig.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen. Og tak til alle. Løsningen er fundet om vi ikke forstår det. Vi har lige lidt besøg af en af drengene. Og han kunne ikke forstå at det ikke virkede så han forsøgte ret stædigt med alle mulige test. Ved et tilfælde kom han til at tænke på at baren udsender et trådløst signal til subwooferen, måske var der en konflikt der? Han flyttede  saundbaren fra vandret neden under tv-et til  lodret i den eneside af skabet som tv-et står på. og Juhu juhu det virker nu cromecast fra netfliks dr 1-2 har ikke prøvet med filmstriben og svt.se men det køre nok osse.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis