Gammel eltavle.

Hvad kan det Ca. Koste at fixe sådan et gammelt monstrum til en ny el tavle og afbryde ligeledes? 
Hvad kan det Ca. Koste at fixe sådan et gammelt... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det tager under en time inkl lidt kørsel at skifte det relæ. Og selve relæet koster ikke mange kr.afhængig af hvor det er i landet og der ikke er andre problemer så er mit bud max 1000.
Mange tak mfrost, nogen input til den gamle eltavle. Er den sikker nok? Vil gerne øve mig i at få børn snart 😆
Gav el rapporten den ikke en kraftig bemærkning
Der mangler noget afdækning ved siden af grupperne øverst oppe dette er heller ikke lovligt da man kan få fingeren ind i tavlen.men ellers kan jeg ikke se.. mere på billederne (For sløret). Men få da lige elektrikeren til at give tavlen et ekstra eftersyn når han nu er der, blot fordi en tavle er gammel kan den sagtens fungere udemærket alligevel. Bortset fra FI relæet.
Annonce
Klasse tak mfrost, dine input er meget kærkommen, der stod i tilstandsrapporten at RCD eller hfi, ikke slår hurtig nok fra. 
Notsohandy89 skrev den 20-09-2021 22:07:00

Klasse tak mfrost, dine input er meget kærkommen, der stod i tilstandsrapporten at RCD eller hfi, ikke slår hurtig nok fra. 

 Ja det har rapporten jo ret i  

De gamle sorte sikringsholdere ved jeg ikke af skulle være usikre.
Klart det billigste vil være bare at udskifte FI relæet, og lave noget opmærkning  
Hvis man begynder at pille ved tavler, skal man opfylde de moderne krav, så bliver det en større omgang.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis