Murværk, skæve mursten.


Hej alle derude, håber i kan hjælpe mig, jeg har købt et ældre 60'er hus. Hvor der inden jeg købte det, er blevet sat terrasse døre i. Mit spørgsmål går på murstene som er ovenover døren til højre på billedet.
Er dette en skade? Eller tænker i at det er muren som har lavet huset i sin tid der har fjumret lidt, eller er det huset som har "sat" sig sådan? Jeg spørger mht. Om det evt. er noget der skal skrives til ejerskifte forsikring? 

Hej alle derude, håber i kan hjælpe mig, jeg har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mange tak for jeres svar allesammen.
Jeg er lidt i tvivl, men burde det ikke have været nævnt i en tilstandsrapport? Jeg kan se over flere af vinduerne er der også en "bue" ned, ikke så slemt som ved terrasse døren, men stenene ligger ikke ligefrem helt lige.? Håber der er nogen som kan hjælpe derude. 
Er det ikke det man kalder K3´erer

Du kan høre dem der har lavet tilstandsrapport om de ikke mener det skulle have været nævnt i rapport, og MÅSKE er erstatningspligtig - jeg fik 3500kr ud af firmaet der lavede en rapport på et hus jeg købte, pga der ikke var nævnt der var beton og forhøjerringe på et gulvafløb på et badeværelse..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis