Gulvvarmeslange eller!!?

Hej derude!

Jeg har, hvad der er en gummi/PEX slange, stikkende ud under betonen fra badeværelse til bryggers, hvor slangen kobles til returen (med returventil) på et-strengsvarmeanlægget. Vi “mistænker” naturligvis det er gulvvarme, men efter et års tid i huset har vi stadig ikke fået det til virke. 

Nu har jeg frakoblet slangen, pustet ind i den og forsøgt mig med ca. 5 m. rensebånd uden der så meget kommer en dråbe vand ud… 

Hvad søren foregår der og kan jeg gøre noget for at få “gang” i skidtet igen!?? Det skal siges at jeg ikke aner hvor den anden ende af slangen er koblet på fremløbet. 

Håber på gode råd!
Hej derude! Jeg har, hvad der er en gummi/PEX... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er der uden for badeværelset? Måske et værksted, man har haft varme i eller lign? Ligner jo unægteligt noget man ikke ligefrem reklamerer med i salgspapirerne :D

Badeværelset grænser op til henholdsvis en gang, gæstetoilet, bryggers og et udeareal.

Hvis slangen blot er trykket/lukket et eller andet sted på badeværelset, så håber jeg da det er gjort forsvarligt! 
Var det fotos af anlægget?

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

@lyhne1, hvad har du specifikt brug for? Der står nemlig et køleskab klods op ad :D
Jeg tænkte om man kunne se noget, der kunne få det hele til at give mening, hvis man fik hele overblikket..🙂

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Flere billeder tror jeg ikke rigtigt giver mere, desværre.
Har sat en prop på nu her - så må den leve sit eget liv! Tak for indspark 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis