Mærkeligt problem med toilet.

Jeg bor i toppen af en boligblok (2. sal), fra start 70-erne.

Men for 2 år siden fik vi renoveret ALT VVS, lige fra vandrør, nye badeværelser, og nye haner i køkkenet.

Jeg har dog lagt mærke til, fordi jeg tit besøger min kæreste (som bor ret langt væk), så jeg er der tit en uge af gangen....

Så når jeg kommer hjem er vandet i kummen væk, og derfor kan ser sive "kloaklugt" op i lejligheden?

Nogen bud på hvad det kan skyldes?

Toilettet løber ikke ikke eller noget (er jo næsten nyt), men det sker altså alligevel? *Skete ikke med det gamle toilet.

Som sagt ALT VVS er skiftet, ikke kun toilettet, men hele selve, badeværelset, og vandrør osv i hele egendommen ?
Jeg bor i toppen af en boligblok (2. sal), fra... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo det har jeg forstået, jeg har ikke umiddelbart adgamg til "loftrummet jo".

Men er lidt i tvivl om det bare er normalt formampning. Det er typisk når jeg har været hos min kæreste i 1-2 uger ,og så falldstammen er "blottet," at der så lugter af LORT.

Fordi der er direkte adagang fra for 2lugten"og kloaken op i ".

PGA Coaroa kan jeg intet gøre ved det nun - ud og at skylle toilletet hjemlidt, så holdes det nogenlunde nede, bare der er vand i jo

Hvis ikke der er vand i vandlåsen så stinker det. Du kan bede din underbo om at trække ud mens du er hjemme, Så kan du se om det skvulper i Din kumme. Hvis det gør er det nok undertryk. Du kan sagten få en håndværker ud selvom det er corona times.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis